aangepaste levertijden

 

Roomstyle24 doet er alles aan om jouw bestelling op tijd te leveren. Op sommige momenten zijn de levertijden aangepast, zoals rond bepaalde feestdagen. Eventuele aangepaste levertijden vermelden wij hieronder. Tips om jouw bestelling op tijd te ontvangen:

  • Indien je de bestelling thuis laat bezorgen, zorg dan dat je thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen of kruis aan dat het pakket ook bij de buren bezorgd mag worden.
  • Wil je er zeker van zijn dat je jouw bestelling op tijd in huis hebt? Laat het pakket dan bezorgen bij een erkend pakketpunt en haal het daar op. Zoek op internet naar de openingstijden van jouw afleverpunt, zodat je het tijdens de openingstijden kunt ophalen.
 

Bestellen & bezorgen

 
  1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  2. Mijn bestelling is nog niet bezorgd, hoe kan dat?
  3. Kan ik mijn geplaatste bestelling nog annuleren?
  4. Kan ik bestellen vanuit het buitenland?
  5. Hoe doorloop ik het bestelproces?
  6. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  7. Wat bedragen de verzendkosten van mijn bestelling?
 

Klachten

 
  1. Ik heb een klacht over het geleverde product, waar kan ik terecht met mijn klacht?
 

Service

 
  1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik deze opnieuw op?
  2. Kan ik vanuit het buitenland contact opnemen?
  3. Wat is de garantieregeling van Roomstyle24?
 

Nieuwsbrief

 

Schrijf je in voor de Roomstyle24 nieuwsbrief en je bent als eerste op de hoogte van acties, nieuws en trends. We zullen jouw gegevens nooit online tonen of aan derden verspreiden.

 

Social media

 

Roomstyle24 is actief op Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube en Instagram. We delen informatie en inspiratie via deze kanalen. Roomstyle24 kijkt altijd of reacties op social media gepast zijn en zal deze, indien dit niet het geval is, verwijderen op social media.

 

Contact

 
Je naam *
Je naam
 

Ruilen & retourneren

 
  1. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
  2. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  3. Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
  4. Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling retour?
 

Betalen

 
  1. Zijn alle prijzen inclusief BTW?
  2. Welke betaalmethoden zijn er?
  3. Bestaat er ook een Roomstyle24 cadeaukaart?
 

Algemene voorwaarden

 

Lees hier binnenkort de algemene voorwaarden.